سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی

Academic center for Education, Culture and Research - Khorasan Razavi

سه شنبه ، 12 دي 1396 کد خبر:3027 تعداد بازدید:

مدیریت استراتژیک مهمان‌نوازی و گردشگری

اشتراک گذاری

موضوع اصلی : گردشگری
زبان کتاب : فارسی
نام نویسنده : فوزی اکومس و همکاران
نام مترجم : ثابت تیموری مژگان- محمدی عبده‌وند مصطفی
نام انتشارات : انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد
سال انتشار : ١٣٩٦
نوبت چاپ: ١
شابک کتاب : ٩٧٨٩٦٤٣٢٤٣٧٧٧
جلد کتاب : شومیز
قطع : وزیری
تعداد صفحات : ٢٠٨ صفحه
وزن کتاب : ٨٥٠ گرم
قیمت اصلی : ١٦٠,٠٠٠ریال
قیمت با تخفیف : ١٢٨,٠٠٠ریال


این کتاب برای دانشجویان، رهبران و مدیران آینده صنعت گردشگری و مهمان‌‌نوازی، براساس دانش روز و پیشرفته مدیریت استراتژیک نوشته شده ‌است. از مهمترین ویژگی‌های این کتاب، کمک به ارتقای مهارت‌‌های عملی و تحلیلی مدیریتی برای دانشجویان وکاربرد آن در مشاغل آینده ایشان خواهد بود. این نوشتار، با رویکردی کل‌‌نگر به مدیریت استراتژیک، بر اهمیت ایجاد هم‌‌افزایی میان محیط‌‌های خارجی و داخلی تأکید دارد. با توجه به اینکه رویکرد کتاب براساس ساختار گام‌به‌گام است، لذا، به افزایش درک دانشجویان در‌خصوص مبانی مدیریت استراتژیک کمک کرده و دیدگاه‌‌های شخصی‌‌ ایشان را درمورد محیط‌‌های پیچیده و نامطمئن کسب‌وکار پرورش‌ می‌‌دهد.
از ویژگی‌‌های بارز این کتاب، ساختار ساده‌‌ آن درارتباط با بیان ابعاد کلیدی محیط‌‌های خارجی و داخلی است که در آن بیان شفاف‌تری از مفاهیم استراتژی و فرایند استراتژی در صنعت گردشگری و مهمان‌‌نوازی ارائه شده و یکدیگر را تکمیل می‌کنند. همچنین این کتاب مروری کوتاه بر درک تفاوت‌‌های فرهنگی عمده و شیوه‌‌های گوناگون انجام کسب‌وکار در کشورهای مختلف دارد.